Sunday, December 20, 2009

Sepatah dua kata dari Along.

Assalamualaikum...

Selamat kembali sahabat PKI UiTMPP. Tidak lama lagi, kampus akan dibuka. Pastinya blog ini tidak lagi sunyi seperti sekarang. Bagaimana persediaan anda menghadapi semester berikutnya? Semoga kita dapat memperbaiki kelemahan kita berbanding semester lalu. Dengan azam yang baru, wajah baru, kasut, beg dan baju sekolah baru (eh, ada jugak ke?) pastinya kita akan lebih bersemangat untuk menimba ilmu bagi mencapai kejayaan yang kita impikan.

Bagaimana result semester lalu? Tahniah diucapkan kepada sahabat yang berjaya mencapai target yang diimpikan. Tapi jangan anda terus hanyut dengan kejayaan anda. Bersukurlah kepada Allah. Semoga Allah akan terus memberikan kejayaan bukan sahaja di dunia, malah di akhirat juga, InsyaAllah... Kepada yang kecewa, janganlah terus kecewa. Kerana pastinya ada hikmah disebaliknya. Mungkin Allah ingin menguji tahap keimanan kita. Semoga kita terus mengingati-Nya. Dan Allah akan memberi kejayaan yang setimpal dengan usaha yang kita lakukan.

Sampai disini sahaja. Semoga kita bertemu lagi di kampus nanti, insyaAllah.
Salam sahabat,
Along.



Along: Perlukan beberapa orang housemate. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila lawat blog Along. Klik disini. Terima kasih.

No comments: